اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

استراتژی حمله LIGHTNINGBOHILOV

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ


استراتژی حمله LightningBohilov

یک استراتژی خوب برای سه ستاره کردن برای تان هال 10 گذاشتیم. این شیوه برای تان هال 10 در وار خوب جواب داده و حتی میشود این شیوه را برای تان هال 9 هم استفاده کرد اما باید به چندین نکات درباره این استراتژی توجه کرد.

ترکیبنیروها:
23بالون  -3دیوارشکن -3هیلر -3هوگ -2لاوا -1مینیون - در کلن کستل یک عدد لاواهوند -1اسپل خشم -2اسپل فریز -1اسپل سم -4اسپل سرعت 
نکات:
1.باید آرچر کویین بالای30 و بربریان کینگ هم بالای 30 باشد.
2.حتما لاوا باید بالای لول دو و بالون ها باید مکس باشند و اگر نباشند نمی توان این شیوه را امتحان کرد.
3.اسپل های خشم و فریز باید مکس باشند و اسپل های سرعت وسم باید بالای لول دو باشد. 
توضیحات:
توجه داشته باشید باید قبل از رها کردن تمام نیروهایتان باید کلن حریف را خالی کرد و با اسپل سم و بعضی از نیروهایتان این کار را انجام دهید.
آرچرکوئین را در منطقه ای از نقشه حریف رها کنید و پشت سر آن سه هیلر را رها کنید و در منطقه ای دیگر از نقشه حریف بربریان کینگ را رها کرده و 3دیوارشکن را رها کنید.
وقتی بربریان کینگ داخل مپ شد سه هوگ ریدر را پشت سر بربریان کینگ رها کنید و تقریبا روی هم کار بربریان کینگ و آرچر کویین سه چهارم از مپ را نابود می کند. وقتی کار آرچر کوئین و بربریان کینگ تمام شد وقتش رسیده سراغ بالون ها و لاواهوندها برویم. توجه داشته باشید که بالون ها و لاوا هوندها را در یکجا و به صورت پخش نریزید.
باید بالون هارا در هر منطقه یک لاوا وچهار الی پنج بالون رها کنید تا کار خودشان را بکنند و وقتی هم که خواستید بالون ها و لاوا ها را رها کنید بر روی هر قسمت و هر منطقه 4 اسپل سرعت را بزنید تا زودتر تخریب را شروع کنند. اسپل فریز هم وقتی استفاده کنید که بالون ها و لاواهوندها به اینفرنو نزدیک می شوند و یک اسپل فریز را روی یک اینفرنو زده و یکی دیگر هم روی یکی دیگر از اینفرنو ها بزنید حتما باید دقیق کار کرد تا وقت کم نیارید و برای درک بهتر فیلم زیر را تماشا کنید.

فیلم را دانلود کنید

  • MEYSAM MOZAFARI

امزش حمله کردن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی