اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

تغییر زبان و کشور روی Loot تاثیر دارد؟

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ق.ظ

more loot from changing language or country in clash of clans?








آیا غارت (Loot) با تغییر زبان و کشور تاثیری دارد؟ با کم شدن لوت و تغییر شیوه بازی در کلش آف کلنز و سردرگمی بازیکنانی که هنوز با روش های قدیمی دست به حمله می زنند !  همچنان این مورد در بیشتر سایت ها و تفکرات بازیکنان وجود دارد که کشور و زبان خود را در بازی تغییر دادم و به لوت های بزرگی دست پیدا کردم ! یا با تغییر زبان روستاهای متروکه بسیاری پیدا کردم ! 

تا جایی که خاطر دارم هر زمان که لوت در بازی کم می شود بازیکنان بدنبال راه چاره و دور زدن بازی و کلک زدن یا هک کردن بازی برای گرفتن لوت های بیشتر روی می آورند ! مخصوصا کلشر های تنبل و کم حوصله ! پس در این مطلب برای اولین و آخرین بار برای شما توضیح می دهم که تغییر زبان و کشور به هیچ وجه روی گرفتن لوت های بیشتر یا پیدا کردن دهکده های متروکه تاثیری ندارد !
 اما قبل از آن برای بازیکنانی که نمی دانند که چگونه زبان و کشور بازی خود را تغییر دهند ، آموزش کوتاهی می دهم و بعد از آن به این مساله بیشتر خواهیم پرداخت  .


 تغییر دادن زبان در بازی کلش آف کلنز:

شما با رفتن به قسمت تنظیمات بازی می توانید از بین زبان های مختلف در بازی یکی از زبان ها را از منو انتخاب کرده و زبان بازی را روی آن تنظیم نمایید که توجه داشته باشید که این تغییر زبان بر روی چت جهانی هم هیچ تاثیری ندارد و چت جهانی همانی که بودید باقی می ماند فقط زبان منوها تغییر پیدا می کند مثلا اگر زبان را روی آلمانی تنظیم کنید چت جهانی شما همانی که بودید باقی می ماند و وارد چت آلمانی ها نخواهید شد و البته ممکن است چند آلمانی هم در چت جهانی پیدا کنید که طبیعی است ! تغییر زبان چت در بازی بستگی به IP شما دارد و اگر شما می خواهید زبان دیگری در چت شما باشد می توانید از V.P.N استفاده کنید و IP کشور خود را هنگام بازی تغییر دهید .
 

 
تغییر لوکیشن یا کشور در کلش آف کلنز :
 کشور شما وابسته به این موضوع است که جیمیل یا اپل آیدی شما بر روی چه کشوری تنظیم شده باشد و یا هنگام دانلود از گوگل پلی از چه کشوری آن را دانلود و نصب کرده باشید ، البته بیشتر مواقع شما را ایران تشخیص می دهد و اگر کشور شما جای دیگری بود با دادن یک نامه به سوپرسل به راحتی می توانید کشور بازی خود را تغییر دهید ( آموزش در اینجا کلیک کنید )


چرا تغییر کشور و زبان تاثیری بر روی لوت ندارد ؟
 حال به این مطلب می پردازیم که چرا تغییر کشور و زبان تاثیری بر روی لوت ندارد و دلایل آن را می آوریم که فکری اشتباه است و اگر کسی هم این مطلب را گفت به آنها بگویید که هیچ تاثیری ندارد ! و اشتباه می کند.
 تمام بازیکنان کلش آف کلنز در یک چرخه قرار دارند و این بدین معنا است که هنگامی که شما در یک اتک معمولی به دنبال لوت می گردید با هر مدل زبان و هر کشوری روبرو می شوید و برای اثبات هم اگر به اسامی رقیب ها نگاه کنید و پروفایل آنها را مشاهده نمایید شما هر مدل زبان و هر کشوری را خواهید دید و تغییر زبان چه چیزی را می تواند تغییر بدهد در حالی که مثلا با انتخاب زبان عربی ، کشورها و بازیکنان تایلندی و یا چینی و آلمانی را مشاهده می کنیم!
 


پس چرا بازیکنان هنوز فکر می کنند این مساله کار می کند و پافشاری می کنند !؟
 یک مساله است که شما در یک بازی معمولی که از تاس استفاده می کنید و تاس می اندازید اگر سه بار پشت سر هم تاس بیاندازید و خوب بیاورید و مثلا 6 بگیرید این دلیل نمی شود که بار چهارم هم با انداختن تاس 6 بگیرید و خیلی وقت ها هست که همین شانس میشود و فکر می کنند که تغییر زبان این تاثیر را گذاشته است و واقعیت این است که در بعضی مواقع لوت خوب است و بازی خلوت است و شانس شما هم خوب است و در بعضی مواقع خیر و دلیل نمی شود که همیشه روی این زبان لوت خوب است ! و تمام موضوعات بر عکس است ! شما می توانید با استفاده از این سایت ( اینجا کلیک کنید ) زمان هایی که لوت خوب است را شناسایی کنید و لوت های بهتری بدست بیاورید و هنگامی که شاخص نمودار سبز رنگ است ، حملات خود را آغاز کنید. بنابر این به یاد داشته باشید که هیچ وقت تغییر زبان یا کشور تاثیری بر روی کم یا زیاد شدن لوت ندارد .




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی