اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

پاک کردن محیط چت کلش با دستور Clear Chat

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ق.ظ


حتما هنگام چت در محیط بازی گلوبال یا همین چت محیط کلن خودتون ناگهان با دستورClear Chat/ و یا  Clear/ مواجه شدید و دیدید که ناگهان محیط چت پاک می شود ! و هر چیزی که دیگران و یا خودتان نوشته بودید ناپدید می شود ! همیشه هم از خود سوال می کردید که چه اعجوبه ای پشت کامپیوترش نشسته و محیط چت شرکت سوپر سل را پاک می کند و به اصطلاح مدیریت می کند و بعضی ها هم پا را فراتر گذاشته و ادعای هک کردن را داشتند ! ما در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه این امر امکان پذیر است و چگونه محیط چت بازی کلش آف کلنز را پاک کنیم !

خب حال برویم سر آموزش !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آموزش همین بود  !

ولی چرا آموزشی در کار نیست ! در واقع این یک نوع شیوه گول زدن کاربران در محیط چت است و دقیقا مانند همان نقطه هایی هست که گذاشتیم . فرد مورد نظر که قصد پاک کردن محیط چت کلش آف کلنز را دارد از قبل در یکی از محیط هایی که Text مینویسند (مثلا ایمیل) متنی با این مضمون می نویسد:

Clear Chat/

.

بعد پنجاه تا Enter خالی می زند .

.

حال این کلمه Clear Chat/  و پنجاه تا فضای خالی که توسط Enter زدن ایجاد شده را در حافظه کپی می کند و سپس وارد بازی کلش آف کلنز می شود و وارد محیط چت می شود و بسته به اینکه از چه مدل کیبوردی در گوشی تان استفاده می کند آن متن کپی شده را در محیط چت بازی Paste  می کند و می فرستد و این متن در محیط چت منتشر می شود و دیگران هم فکر می کنند که یک نفر محیط چت را پاک می کند !

ضمنا شما می توانید به جای دستور Clear Chat/  از دستور هایی نظیر " اجی مجی لاترجی " و یا " غیب شو " یا " ناپدید شو ملعون" و ... به دلخواه و ترساندن دیگران استفاده کنید !

نکته : توجه کنید که  عده ایی هم در این محیط چت گلوبال در کمین هستند که شما راریپورت کنند که بازی کلش هم شما را بصورت اتوماتیک به علت ریپورت و مزاحمت ، ممکنه 48 ساعت بن کند!  پس مراقب باشید !




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی