اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

حل مشکلات آپدیت جدید کلش اف کلنز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ



بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز مشکلاتی برای کاریر ها بوجود آمد مثل : با زدن روی تاون هال از بازی بیرون انداخته می شوید و یا اینکه در War نمی توانید نیرو به هم کلنی های خود بدهید و مشکلاتی دیگر که سوپر سل طی اطلاعیه ایی ضمن تایید آن و داشتن باگ و ایراد در بازی ، راه حل های موقتی را اعلام کرد و تا برای انتشار نسخه بدون باگ و ایراد از کاربران خواست که صبر داشته باشند



از زمان انتشار آپدیت بزرگ کلش آف کلنز ، پیام هایی از کاربران دریافت کردیم که با آپدیت تاون هال 10 به 11 مشکل داشتند ! خیلیا برامون پیام ارسال کردند که هنگام زدن بر روی تاون هال بازیشون هنگ می کنه و یا کلا از بازی میاد بیرون !

این مشکل از چه چیزی میتونه باشه ؟

به نظر خود ما این یک باگ بزرگ میتونه در نسخه جدید باشه ، ولی این مشکل برای همه کاربران به وجود نیومده و احتمال زیاد این باگ در بعضی گوشی ها یا نسخه های سیستم عامل گوشی وجود داشته باشه !

تنها راه حلش اینه که منتظر بمونیم تا سوپرسل به زودی این باگ رو برطرف کنه !

+برخی کاربران اندروید نمیتوانند بازی را به روزرسانی کنند
راه حل : بعد از آپدیت کلش اف کلنز به جدیدترین نسخه یعنی 8.63.7 برخی از کاربران اندروید با ارور Force Closes مواجه شدند…بسیاری فکر میکردند این مشکل از دانلود فایل های آن هاست..برای حل این مشکل یک بار گوشی خود را ریست و یا خاموش یا روشن نمایید.اگر باز هم مشکل شما حل نشد به این مطلب مراجعه کنید.

+کرش کردن (بیرون افتادن از بازی) بعد از لمس یا کلیک تاون هال!
توضیح مشکل :بسیاری از بازیکنان بعد از آپدیت آذر 94 کلش اف کلنز با لمس و یا کلیک بر روی تاون هال خود ، از بازی بیرون انداخته شده و مجبور به لود مجدد میشوند! این یک باگ بسیار شایع و آزاردهنده است.
راه حل : جهت رفع این مشکل اگر اینفرو یا Xbow  که نیاز به ریشارژ کردن از طریق الکسیر دارد در حال آپگرید باشد را کنسل کنید و یا با استفاده از جم به اتمام برسانید.این راه حل موقتی میباشد و یا میتوانید صبر کنید تا به روزرسانی جدید کلش اف کلنز منتشر شود. در ضمن اگر اینفرو و یا ایکسبو در حال اپگرید نمیباشد به صورت دستی آن ها را ریشارژ کنید و از تاون هال برای پر کردن مهماتشان استفاده نکنید


+ کرش کردن بازی هنگام دونیت کردن در کلن کسل
توضیح مشکل :بعد از اپدیت کلش اف کلنز برخی از کاربران دیگر نمیتوانند در کلن وار Donate کنند.
راه حل : اگر باراکس (سربازخانه) و یا اسپل فکتوری دارید که در حال اپگرید میباشد باید استفاده از جم و یا کنسل کردن آپگرید آن را به اتمام برسانید تا بتوانید دونیت کنید.در غیر این صورت صبر کنید تا سوپرسل با ارئه آپدیت جدید این مشکل را برطرف کند.

دوستان مشکلات دیگری نیز در عکس بالا تایید شده که همچنان بدون حل شدن باقی مانده اند! شاید این اپدیت بزرگ را بتوان رکورد دار داشتن مشکل دانست.اگر از دوستان همچنین مشکلی دارند ، یا راه حلی برای این مشکل پیدا کردند حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارند !



 

  • MEYSAM MOZAFARI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی