اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

نقشه برای تاون هال یازده

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ


مپ های بسیار عالی برای حفاظت از منابع و کاپ برای تاون هال یازده
در این پست قصد دارم یکی از بهترین مپ  تان هال یازده رو براتون بزارم،از اونجایی که بیس در کلش بزرگتر شده و وسایل جدیدی میخواست برای ساختن مپ اما بالا خره اینو ساختم.



همان طور که گفتم به علت اینکه وسایل جدید اضافه شده است و کمتر کسی تاون هال 11ساخته است و برای ایرانیا این کار بسیار سخت و دشوار است ، این کپی که من میخوام الان بزارم  تاون هال دقیقا در مرکز دهکده است یعنی واقعا الان قلب دهکده شماست.

از اونجایی که شیلد جدید باید 70و یا 30درصد اردوگاه رو بزنم تا گیرتان بیاد و همچنین تاون هال رو بزنم نصف لوت حداقل گیرشون میاد سعی کردم بهترینا رو براتون بگذارم.

این مپ ضد گولم،جاینت،پکا و از همه مهم تر  جدید بوده است این مپ قابلیت های بسیاری دارد.

1_از تاون هال به خوبی حفاظت میشود.

2_ساختمان دفاعی جدید که بسیار سخت ضربه وارد میکند تقریبا در مرکز دهکده است.

3_هیچ کس تا به حال 70در ضد از اردوگاه را نزده است.

4_این مپ برای بدست آوردن کاپ ساخته شده است و همچنین لوت خوب.

این مپ رو روی هک بازی ساختم.البته قبلش این منو دیده بودم بعد خودم هم ساختم.



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی