اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

استاد بالا بردن کاپ در کلش اف کلنز

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ق.ظ

گرفتن بالا در غنائم آسان است: حداکثر دفاع، یک طرح دفاعی جامد پایه و حمله، حمله، حمله، حداقل در تئوری! درست است، اما شما می توانید زندگی خود را بسیار راحت تر با برخی از چیزهایی که اساسی است که به شما کمک خواهد کسب غنائم سریع تر.




گرفتن بالا در غنائم آسان است: حداکثر دفاع، یک طرح دفاعی جامد پایه و حمله، حمله، حمله، حداقل در تئوری! درست است، اما شما می توانید زندگی خود را بسیار راحت تر با برخی از چیزهایی که اساسی است که به شما کمک خواهد کسب غنائم سریع تر. نیز در محدوده جایزه خود را کامل تر از همیشه به این دلیل که پاداش لیگ برای حملات برنده تبدیل به یک بخش تر و ضروری تر از همه درآمد Clashers، حتی در حالی که تنها کشاورزی مهم تر است. این پست را به همه شما که می خواهم به جام فشار اختصاص داده شده، و همچنین جایزه چرا با کنار زدن چیزی است که هر Clasher است که از زمان به زمان است.


اصول اولیه در مورد جام کنار زدن


به طور کلی، هنگامی که ما در مورد Trophy با کنار زدن (و یا همچنین شکار جایزه) صحبت همه چیز در مورد کسب درآمد غنائم و صعود در لیگ. در بیشتر موارد یک جایزه فروشنده با استفاده از ارتش گران تر و غارت را نادیده گرفته و تنها یک پایه است که حداقل 1 ستاره برای غنائم پاداش خواهد داد حمله می کند.



با کنار زدن است جایزه فقط برای Clashers TH11 پایان بازی؟


شماره جام کنار زدن است به چند دلیل:


بهبود مهارت های با استراتژی های جدی حمله (به در جنگ قبیله موفق تر) راه اندازی یک رکورد شخصی در اطلاعات بازیکن TabEarn دستاوردها برای جواهرات اضافی برای به دست آوردن BuilderReach اضافی یک لیگ بالاتر به کسب یک جایزه بهتر لیگ برای کشاورزی


شما می بینید که بسیاری از دلایل جایزه زدن با هدف تقریبا تمام Clashers - حداقل از زمان به زمان.


چگونه جایزه با کنار زدن کار می کند؟


گفتاری ساده آن درآمد غنائم هر روز در کل از شما از دست بدهند. در این پست، من می خواهم به شما برخی از ترفندهای شما باید استفاده کنید برای رسیدن به هدف خود را سریع تر نشان می دهد و همچنین شما می توانید برخی از راهنماهای پیوند مرتبط است که عمیق تر به موضوعات خاص خواهد شد.


جام کنار زدن گام به گام برای ورود به لیگ از رویاهای خود را


ما باید به در جرم و دفاع از منظر نگاه به طور جداگانه، و من تجربه شخصی من در مورد هل دادن جام با شما به اشتراک بگذارید.



جام فروشنده حمله راهنمایی


من در حال حاضر به ذکر است که شما باید به کسب غنائم بیش از شما از دست دادن - و در یک نقطه خاص ترین حملات خود را موفق نخواهد بود دیگر. بخش دفاعی فصل بعد است، اما شما باید آگاه باشید که شما را مجبور به حمله های زیادی است. اول از همه، شما نیاز به یک استراتژی است که شما احساس راحتی با و همچنین، بسیار مهم است، سربازان که بسیار به روز رسانی. بسته به سطح تالار شهر خود را توصیه میکنم یکی از آن آهنگ ها:


بارچ Ballonian غول / شفا دهنده ترکیب GoWiPe

راهنمای اضافی:


گارانتی 2 ستاره با GoWiWi و استراتژی GoWiPe


آن را همیشه این سوال در مورد نفع شخصی خود را - برخی مانند به بارچ (من شخصا که بسیاری اما پس از آن شروع به دوست نداشتن فشردن تا 50٪)، دیگر حملات هوایی را دوست ندارد، و غیره


شما باید برای احساس بسیار راحت در مورد ترکیب استفاده می کنید زیرا هر حمله شما را انجام خواهد برای حداقل 1 ستاره هدف، بهتر 2! که تنها ممکن است اگر شما مقدار زیادی از حملات با ترکیب دوست دارید و احساس خطر استفاده کنید.

کار با سپر و حملات


هر کس یک روز معمولی شخصی - بعضی ها می توانند حملات مکرر در طول روز انجام دهید، دیگر تنها می توانید در صبح یک بار و چند بار در طول شب حمله می کنند. این مهم است که شما شروع به استفاده از حملات به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است - هی، سراغ حمله به علاوه حدود 5-7 دقیقه طول می کشد، آن را اغلب ممکن است به انجام حملات، حتی اگر شما در طول روز مشغول هستید!


نگه دارید تا انگیزه


جام کنار زدن می تواند سخت گاهی اوقات، و گاهی اوقات شما در مورد از دست دادن تمرکز است. به شما اجازه با برخی از انگیزه که ممکن است نگه دارید تا تمرکز خود را کمک به من:

دفاع و جایزه با کنار زدن


با استفاده از یک پایه جایزه بسیار مهم است! شما نیاز به حفاظت ستاره خود را به خوبی به عنوان ممکن است، حتی اگر شما می دانید، شما بسیاری از حملات پس از یک نقطه خاص در غنائم گذشت از دست بدهند. در اینجا برخی از:

خوب جایزه طراحی پایگاه سعی کنید به حفاظت از منابع در هر راه و همچنین با استفاده از ذخیره سازی های اختصاص و حفاداده



اگر شما یک دفاع موفق، شما بسیار سریع خواهید دید که غنائم به شما کسب درآمد برای که ساخت تا برای بسیاری از حملات از دست داده

طعمه حمله خود را برای سریع درآمد جایزه


Clashers حریص هستند، و بسیاری از آنها به دنبال غارت. مهم نیست که چه لیگ شما در آن هستید (به جز شاید تیتان و افسانه منطقه لیگ)، بسیاری از کشاورزان در اطراف که واقعا در مورد گرفتن غنائم یا نه فکر نمی کنم وجود دارد. محل یک یا دو انبار خود را در خارج به طوری که آنها شما را با برخی غنائم اضافی پاداش.


من توصیه با استفاده از انبار طلا به دلیل طلا تنها چیزی که شما در حال مراقبت در مورد است - اکسیر و تاریکی اکسیر مهم تر است برای تولید نیروهای و جادوها به اندازه کافی.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی