اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است


با توجه به سوالات فراوان و مطالب پراکنده در سایت ها در مورد بازیابی اکانت کلش آف کلنز کهSave نشدهو یا اینکهجیمیلشون و بازی شان هک شدهو اکثر این مطالب نیز قدیمی شده اند و گزینه های آن با آپدیت های بازی کلش آف کلنز نیز تغییر یافته است ، این مطلب جدید را بصورت جامع و سریع را گذاشتیم که راهگشای شما دوستان باشد ! این مطلب برای اولین بار به این صورت جامع در سطح وب منتشر می شود و امیدواریم که دیگر شاهد مشکلات ناشی از هک و بازی Save نشده کلش آف کلنز نباشیم !



  • MEYSAM MOZAFARI

دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ


دانلود Clash of Clans 8.67.3 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید و ای او اس

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز

>>>پنجشنبه 19 آذر<<<

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز منتشر شد

دانلود Version: 8.67.3بازی کلش آف کلنز برایاندرویدوiOSرا دانلود کنید

ورژن جدیدتری از بازی کلش آف کلنز را در سایت گذاشتیم که دوباره دانلود کنید و نصب کنید و امتحان کنید که مشکل کلیک بر روی تاون هال و بیرون پریدن از بازی حل می شود یا خیر (بازی نصب شده قبلی را پاک کنید)



  • MEYSAM MOZAFARI


طبق روال همیشه بخش آموزش اندروید سیتی هر هفته یک قسمت از آموزش ۰ تا ۱۰۰ کلش آو کلنز را منتشر می کند و امروز با ارائه سومین قسمت از آموزش در خدمت شما هستیم.لازم به ذکر است که در قسمت های قبل ابتدا با مقدمه ای از بازی کلش آشنا شدید و سپس عناصر و قدرت های بازی را خدمت شما معرفی کردیم.دراین قسمت قصد داریم مواردی در مورد نیروهای جنگی و سربازان بگوییم و همچنین کاراکترهایی نظیر آرچر، جاینت، دراگون و.. را خدمت شما معرفی کنیم...



  • MEYSAM MOZAFARI

مپ وار کلش اف کلنز برای تاون 8 با ایرسوپر

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ
  • MEYSAM MOZAFARI

Depth Deception یک نقشه برای تاون هال 9

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ


Depth Deception – مپ پوشینگ تروفی برای تاون هال ۹

depth-deception-town-hall-9-base-1


  • MEYSAM MOZAFARI

نقشه برای تاون هال یازده

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ


مپ های بسیار عالی برای حفاظت از منابع و کاپ برای تاون هال یازده
در این پست قصد دارم یکی از بهترین مپ  تان هال یازده رو براتون بزارم،از اونجایی که بیس در کلش بزرگتر شده و وسایل جدیدی میخواست برای ساختن مپ اما بالا خره اینو ساختم.



  • MEYSAM MOZAFARI

حل مشکلات آپدیت جدید کلش اف کلنز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ



بعد از آپدیت بازی کلش آف کلنز مشکلاتی برای کاریر ها بوجود آمد مثل : با زدن روی تاون هال از بازی بیرون انداخته می شوید و یا اینکه در War نمی توانید نیرو به هم کلنی های خود بدهید و مشکلاتی دیگر که سوپر سل طی اطلاعیه ایی ضمن تایید آن و داشتن باگ و ایراد در بازی ، راه حل های موقتی را اعلام کرد و تا برای انتشار نسخه بدون باگ و ایراد از کاربران خواست که صبر داشته باشند



  • MEYSAM MOZAFARI

دانلود آپدیت کریسمس 2016 کلش آف کلنز

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ


بازی در دسترس قرار گرفت و محیط بازی برفی شد !!!

سوپرسل گفته تا سه ساعت دیگه حدودا برف روی ساختمان های شما می باشد !

در این Maintenance Break بسیاری از باگها برطرف شده و تم برف در بازی قرار گرفت است این آپدیت نیازی به دانلود نسخه جدید ندارد و بصورت داخلی آپدیت شده است !! وهفته آیندهمنتظر جم با یک بوست برای تولید کننده های طلا و اکسیر به مدت یک هفته و همچنین  یکآپدیتجداگانه باشید

 

  • MEYSAM MOZAFARI

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • MEYSAM MOZAFARI

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • MEYSAM MOZAFARI