اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

اپ رویدیها | بازی و برنامه

دانلود نرم افزار و بازی به طور رایگان

دانلود بازی و نرم افزار های روز دنیا رایگان

دانلود بازی کلش رویال برای اندروید

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ


دانلود بازی کلش رویال برای اندروید

دانلود کلش رویال ورژن 1.2.0

 

Clash Royaleکلش رویال -  بازی جدید و زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق که بازی های محبوبی از جمله Clash Of Clans و Boom Beach و Hay Day است که در ابتدا برای iOS در چند کشور جهان بصورت آزمایشی قرار داده شده بود هم اینک بصورت کامل در بازارهای اندرویدی منتشر شد  این بازی نیز تقریبا شبیه بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و کاراکترهای بازی کلش آف کلنز در آن وجود دارد در این  بازی شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! و همانند تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

برای دانلود و اطلاعات بیشتر بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آف کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده کلش رویال را امروز معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash Royale اندروید:

  • مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان
  • جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود
  • جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
  • نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج و تخت
  • ساخت امپراطوری قدرتمند خود با ابزارهای مختلف
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

تغییراتی که در نسخه جدید شاهد هستیم عبارتند از :

تغییرات نسخه جدید (ورژن ۱.۲.۰) :

افزوده شدن ۶ کارت جدید زیر :

– افزوده شدن کارت جدید Royal Giant (غول رویال) در بخش Common
– افزوده شدن کارت جدید Three Musketeer (ماسکیتر سه گانه) در بخش rare
– افزوده شدن کارت های جدید Dark Prince و Poison در بخش Epic
– افزوده شدن ۲ کارت جدید Legendary در بخش Rarity

افزوده شدن میدان، صندوق و غیره :
– افزوده شدن آرنای Builder’s Workshop : که در کاپ ۱۷۰۰ آنلاک و گشوده می شود
– اضافه شدن دو صندوق جدید Giant Chest و Super Magical Chest
– افزوده شدن Deck Slots (شکاف هایی در عرشه)

افزوده شدن موارد جدید دیگر :

– مقیاس کاپ های کمپ تمرین به ۳۵۰۰ افزایش یافت
– افزوده شدن ۱۴ زبان جدید نظیر فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، عربی، ژاپنی، کره ای و…
– لمس ۳ بعدی برای مشاهده اطلاعات کارت ها (مخصوص ios)

دانلود بازی کلش رویال ورژن 1.2.0 اینجا کلیک کنید

دانلود کلش رویال کلیک کنید

این بازی را می توانید روی تمام شبیه سازها اجرا نمایید و اگر بر روی شبیه ساز بلواستکس مشکل دارید از شبیه ساز اندرویدی MEmu که در زیر آورده ایم می توانید استفاده کنید و بازی را روی کامپیوتر ، نصب و بازی کنید توجه داشته باشید که این بازی را هم حتما بر روی گوگل پلاس سیو کنید تا مشکلی نداشته باشید و زحمات تان به هدر نرود و هر موقع که خواستید بتوانید آنرا لود نمایید.

----------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------

MEmu 2.3.1 نام یک شبیه ساز روان و بسیار عالی از سیستم عامل اندروید در کامپیوتر شماست. در واقع MEmu ، یک ابزار رایگان و فوق العاده ، به منظور شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در سیستم عامل های Microsoft Windows می باشد. در مقایسه با سار شبیه سازهای اندروید در ویندوز ، نرم افزار MEmu بالاترین میزان سازگاری و کارآمدی را ارائه می کند. MEmu را می توانید بر روی طیف وسیعی از انواع دستگاه های ویندوزی نظیر کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و یا تبلت های ویندوزی امتحان کنید ! آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از انجام بازی های اندروید در کامپیوتر لذت می برید؟ شبیه سازهای متفاوت را امتحان کرده و نتیجه و بازدهی مناسبی را دریافت نکرده اید؟ پیشنهاد ما این است که اگر هدف اصلی تان از شبیه سازی اندروید در ویندوز ، اجرای بازی های اندرویدی است MEmu را از دست ندهید !

به کمک MEmu می توانید یک تجربه حرفه ای و کامل از اندروید را در ویندوزتان و در پنجره ای جدید اجرا کنید ، در صورت تمایل می توانید هر یک از آیتم های مورد نظرتان را نظیر سی پی یو ، رم ، حافظه ، رزولیشن صفحه و … مطابق نیاز خودتان تنظیم کنید. این نرم افزار با قابلیت به اشتراک گذاری آسان فایل ها در میان ویندوز ، شما را قادر می سازد سریعاً در میان دو سیستم عامل به انتقال فایل بپردازید. دیگر حتی به فلش دیسک برای انتقال داده ها نیازی نیست ! به سادگی می توانید با عمل Drag&Drop اپلیکیشن ها و بازی های APK را در MEmu نصب کنید. MEmu امکان تجربه بازی های اندرویدی با بالاترین کیفیت ممکن را در دستگاه های ویندوزی برای شما فراهم می کند و شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی را با پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد در آن اجرا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MEmu را از زیر دانلود و دریافت نمائید.

دانلود برنامه شبیه ساز اندرویدی MEmu2.3.1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی